About Us

درباره رستوران فردیس

fardis

فردیس در یک نگاه

رستوران فردیس یکی از قدیمی ترین رستوران هایی است که در منطقه توریستی، گردشگری و خوش آب و هوای طرقبه مشهد واقع شده است.
فضای این مجموعه، بالغ بر ۵۰۰۰ هزار متر مربع است که در محیطی اصیل با طراحی مدرن در کنار طبیعتی دلنواز، پذیرای زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) می باشد.
مجموعه گردشگری فردیس با کادری مجرب و کارآزموده با تکیه بر دانش و تجربه رستوران داری، استفاده از مواد اولیه مرغوب و مهارت آشپزان خود توانسته یکی از زیبا ترین حس های آدمی که لذت صرف غذای سالم و اصیل ایرانی است را ایجاد کرده و مهمانان عزیز با هر سلیقه و ذائقه‌ای را مجذوب نماید.
رستوران فردیس دارای فضاها و امکانات متنوعی از قبیل فضای آلاچیق در فضای باز، سالن پذیرایی کلاسیک، تخت های وی آی پی، کافی شاپ، اتاق تولد، فضای بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی، اجرای موسیقی و… می باشد.
از آنجایی که مهمان نوازی یکی از مشخصه های بارز رستوران فردیس بشمار می آید، باعث افتخارمان است که میزبان محافل دوستانه و کاری، جشن ها و مراسم های شما عزیزان باشیم تا اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر تجربه نمایید.

کیفیت راز ماندگاری ماست...

امروزه با توجه به اینکه پایه اصلی غذا ها از گوشت تشکیل می شود خیلی مهم است که گوشت مصرفی با کیفیت از کجا تهیه شود، گوشت هایی که در رستوران فردیس مورد استفاده قرار میگیرد از بهترین و معتبر ترین عرضه کنندگان گوشت و همچنین برنج مصرفی از برنج درجه یک ایرانی تهیه می شود.
Features of Fardis

امکانات و ویژگی های فردیس

برگزاری تخصصی جشن تولد

برگزاری حرفه ای جشن های تولد در فضایی شیک با طراحی های لوکس و متفاوت می تواند حس تولدی دوباره در وجودمان ایجاد کند که حس زیبایی است.

فضای بازی کودکان

وجود فضای بازی استاندارد در مجموعه گردشگری فردیس باعث شادی کودکان و شکل گیری لحظات خاطره انگیزی در ذهن آنان می شود.

کیفیت

استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت با حجم غذایی مناسب و برخورد عالی پرسنل و هماهنگی در پذیرایی و سرو غذاها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

آلاچیق های جذاب

دورهمی های خانوادگی و صرف غذای با کیفیت و خوشمزه در آلاچیق های زیبای رستوران فردیس مطمئنا میتواند لحظات نابی را برایتان رقم بزند.

تخت های VIP

تخت های بسیار شیک و مدرن مجموعه گردشگری فردیس پیشنهاد مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و محافل دوستانه شما عزیزان می باشد.

برگزاری مراسمات

نظم و هماهنگی، کیفیت مطلوب غذایی، برخورد محترمانه پرسنل، دکوراسیون باشکوه و مجلل در برگزاری مراسمات آبرومند تاثیر بسزایی دارد.

Our honors

مشتریان درباره ما چه می گویند...​

Leave your birthday party to us

از آنجایی که روز تولد یک روز خاص و بسیار مهم در زندگی مان است به همین دلیل برایمان اهمیت فوق العاده زیادی دارد و دوست داریم که جشنی مجلل در فضایی خاص و از همه مهمتر متفاوت برپا کنیم و لحظات شاد خود را با خانواده و دوستان قسمت کنیم و یک روز بیاد ماندنی در ذهن خود و اطرافیانمان بسازیم.